UWAGA:

 Oferta produktów w sklepie jest adresowana do Konsumentów (klientów detalicznych).
Klientów biznesowych (firmy) prosimy o odstąpienie od zakupów w sklepie i nawiązanie kontaktu bezpośrednio z naszą firmą celem uzyskania odpowiednich informacji o produkcie będącym przedmiotem zainteresowania i jego oferty cenowej, która jest inna niż dla Konsumenta. Dane kontaktowe są dostępne w zakładce "O nas" na niniejszej platformie lub na naszej stronie internetowej www.imextrading.pl.

 WAŻNE:

Przypominamy, że po złożeniu zamówienia zawsze otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie faktu złożenia zamówienia przez Ciebie, która będzie zawierała instrukcję postępowania w tym celu. Ma to na celu weryfikację czy zamówienie zostało złożone faktycznie przez Ciebie. Brak takiego potwierdzenia będzie skutkował nieprzyjęciem zamówienia do realizacji do czasu otrzymania potwierdzenia.

Gwarancje, reklamacje i zwroty

Gwarancja

 

Specyfika produktów bakteryjnych dostępnych w asortymencie naszego sklepu nie pozwala na udzielenie gwarancji precyzyjnie określającej skuteczność produktu w panujących u Ciebie warunkach jego użycia. Skuteczność działania produktów bakteryjnych może być nawet bardzo różna dla podobnych zastosowań. O stopniu skuteczności działania biopreparatu decyduje wielość czynników zewnętrznych, np. ponadnormatywna obecność agresywnych związków chemicznych w ściekach, antybiotyki wydalane przez ludzi.

Decydując się na zakup któregokolwiek z oferowanych produktów bakteryjnych ponosisz osobiste ryzyko związane z uzyskaniem stopnia skuteczności działania produktu w panujących u Ciebie warunkach.

Informacje przedstawiane w arkuszach danych, według naszej rzetelnej i najlepszej wiedzy, są godne zaufania. Przedstawiane informacje są prezentowane tylko jako reprezentatywne i nie dające żadnych gwarancji, wyrażonych albo dorozumianych, co do przedstawianych wyników.

Ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie ma u Ciebie żadnej kontroli nad posługiwaniem się, magazynowaniem i warunkami stosowania produktów, więc ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za ewentualną stratę, szkodę albo wydatek powstały u Ciebie w związku z obchodzeniem się, magazynowaniem, użyciem produktów albo z jakimikolwiek innymi powiązanymi z tym zdarzeniami.

Wszystkie oferowane przez nas biopreparaty, bez względu na postać i przeznaczenie, zawierają w swoim składzie przede wszystkim różne szczepy bakterii. Bakterie są to żywe organizmy, które wydawałoby się, że teoretycznie powinny zachowywać się tak samo w innym podobnym zastosowaniu. Tak nie jest i nie musi być, gdyż każda sytuacja użycia tego samego biopreparatu choćby nieznacznie różni się i tym samym efekt stosowania może być różny. Na efekt stosowania biopreparatu składa się przynajmniej kilkanaście czynników niezależnych od jakości samego biopreparatu. Z tej przyczyny nie możemy brać odpowiedzialności za uzyskany efekt u Klienta. Podobnie jest z lekami. Żaden ich producent nie gwarantuje stopnia skuteczności leku w konkretnym przypadku chorobowym, natomiast wskazuje cel lub cele jego przeznaczenia. Stopień skuteczności zależy od wielu różnych czynników niezależnych od producenta leku. Antybiotyk będący lekiem jest również niczym innym jak odpowiednio spreparowanym biopreparatem, podobnie jak nasze produkty. Oferowane przez nas biopreparaty powstały na bazie wielu dziesiątków lat doświadczeń, podobnie jak leki, i wszelkie zalecenia ich stosowania są wypracowane i rekomendowane w najlepszej wierze na bazie wielu różnych dotychczasowych doświadczeń laboratoryjnych i praktycznych. Oferowane przez nas biopreparaty są dostępne w Polsce od 2012 roku. Mamy bardzo duży zasób doświadczeń z ich stosowaniem. Z pełną odpowiedzialnością informujemy, że w zasadzie zawsze są skuteczne i cieszą się bardzo dobrą opinią wśród naszych Klientów będących konsumentami jak i firmami wod.-kan., które stanowią najliczniejszą grupę naszych Klientów, i, jak dotąd, nikt z nich nie zgłaszał jakichkolwiek krytycznych uwag co ich skuteczności. To powinno tym bardziej przekonać Cię, że oferujemy biopreparaty bardzo wysokiej jakości, dla których nie ma podstawy do zastosowania jakiejkolwiek gwarancji a jedynie zalecenie zgodnego z rekomendacjami przechowywania i stosowania ich przez Klienta. Poniżej klauzula odpowiedzialności producenta dla produktów bakteryjnych marki SK-BIOACTIV:

Informacje przedstawiane w arkuszach danych, według naszej rzetelnej i najlepszej wiedzy, są godne zaufania. Przedstawiane informacje są prezentowane tylko jako reprezentatywne i nie dające żadnych gwarancji, wyrażonych albo dorozumianych, co do przedstawianych wyników.

Ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie ma żadnej kontroli nad posługiwaniem się, magazynowaniem i warunkami stosowania, więc ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za ewentualną stratę, szkodę albo wydatek powstały w związku z obchodzeniem się, magazynowaniem, użyciem produktów albo z jakimikolwiek innymi powiązanymi z tym zdarzeniami.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 603 199 269.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@imextrading.pl lub telefonicznie: 603 199 269. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl