Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące oferowanych produktów i przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Dlaczego oczyszczalnia śmierdzi?
- Czy sprzedawane produkty bakteryjne są bezpieczne?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
- Czym jest Masterpass i czy płatność Masterpass jest bezpieczniejsza od płatności za pobraniem?
- Jakie są wymagane warunki środowiskowe i cel stosowania produktów bakteryjnych?
- W czym tkwi tajemnica, że nasze produkty bakteryjne cieszą się tak wielkim uznaniem użytkowników?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@imextrading.pl lub telefonicznie: 603 199 269
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@imextrading.pl lub telefonicznie: 603 199 269
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Lessla 2 lok. 79 , 24-100 Puławy, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 603 199 269.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 603 199 269.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty bakteryjne są bezpieczne?
Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty bakteryjne są wszechstronnie bezpieczne pod warunkiem ścisłego przestrzegania zaleceń instrukcji przechowywania i użytkowania.
Czy sprzedawane produkty bakteryjne posiadają gwarancję?
Nie, specyfika produktów bakteryjnych dostępnych w asortymencie naszego sklepu nie pozwala na udzielenie gwarancji precyzyjnie określającej skuteczność produktu w panujących u Ciebie warunkach jego użycia. Skuteczność działania produktów bakteryjnych może być nawet bardzo różna dla podobnych zastosowań. O stopniu skuteczności działania biopreparatu decyduje wielość czynników zewnętrznych, np. ponadnormatywna obecność agresywnych związków chemicznych w ściekach, antybiotyki wydalane przez ludzi.
Decydując się na zakup któregokolwiek z oferowanych produktów bakteryjnych ponosisz osobiste ryzyko związane z uzyskaniem stopnia skuteczności działania produktu w panujących u Ciebie warunkach.
Informacje przedstawiane w arkuszach danych, według naszej rzetelnej i najlepszej wiedzy, są godne zaufania. Przedstawiane informacje są prezentowane tylko jako reprezentatywne i nie dające żadnych gwarancji, wyrażonych albo dorozumianych, co do przedstawianych wyników.
Ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie ma u Ciebie żadnej kontroli nad posługiwaniem się, magazynowaniem i warunkami stosowania produktów, więc ani producent, ani dystrybutor lub sprzedawca nie będzie odpowiedzialny za ewentualną stratę, szkodę albo wydatek powstały u Ciebie w związku z obchodzeniem się, magazynowaniem, użyciem produktów albo z jakimikolwiek innymi powiązanymi z tym zdarzeniami.
Szersze omówienie powyższego znajdziesz po kliknięciu w poniższy link.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 603 199 269.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Czym jest Masterpass i czy płatność Masterpass jest bezpieczniejsza od płatności za pobraniem?
Masterpass to wirtualny portfel, w którym użytkownik dodaje swoje karty płatnicze (debetowe/kredytowe). Raz zapisane i potwierdzone karty pozwalają na szybkie płacenie za zakupy w każdym sklepie internetowym, który taką płatność oferuje. Jak to działa w praktyce? Klient dodaje w sklepie produkty do koszyka i wybiera płatność Masterpass. W kolejnym kroku potwierdza dane do wirtualnej portmonetki Masterpass (login oraz PIN) i … to wszystko. Nie musi każdorazowo podawać danych karty (numeru, ważności itd.) ponieważ dane te zapisane są na jego koncie.
Płatność za pobraniem wymaga od użytkownika podjęcia działań, które wydłużają czas realizacji zamówienia. Awaria bankomatu lub zamknięta placówka banku powodują, że za zapłacony towar nie będziemy w stanie zapłacić kurierowi, a ten z kolei będzie zmuszony zostawić paczkę w punkcie odbioru (do którego musimy udać się samodzielnie). W tym aspekcie ta metoda płatności przegrywa z nowoczesną bankowością internetową, ponieważ dzięki Masterpass środki są przekazywane błyskawicznie, a sprzedawca może od razu przejść do pakowania produktu i wysyłki.
Osoby preferujące metodę za pobraniem bardzo często jako powód takiego wyboru wskazują kwestię bezpieczeństwa (np. możliwość przejęcia danych karty płatniczej) oraz chęć sprawdzenia przy kurierze, czy towar jest zgodny z opisem. Dzięki Masterpass takie obawy nie mają miejsca – Konsument zyskuje poprzez płatność Masterpass prawo do dodatkowej reklamacji tzw. chargeback, z której może skorzystać, jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z opisem lub w ogóle nie dotarł do odbiorcy.
Masterpass to – oprócz szybkości w dokonywaniu płatności – także pewność, że transakcja jest przeprowadzana w bezpieczny sposób. Dane kart płatniczych przechowywane w elektronicznym portfelu są chronione, szyfrowane i zastępowane odpowiednikami tzw. tokenami. Większa wygoda i poczucie bezpieczeństwa dzięki Masterpass odpowiadają na kluczowe potrzeby kupujących online.
Żródło: home.pl
- Oczyszczalnia wykonana niezgodnie z zaleceniami, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedniej długości i kąta spadku drenażu, poziomu wód gruntowych, przepustowości gruntu.
- Niesprawne napowietrzanie z powodu nieodpowiedniej średnicy i wysokość pionu odpowietrzającego instalację sanitarną, lub jedno i drugie razem.
- Ponadnormatywne używanie domowych chemicznych środków czystości i tym samym zabijanie bakterii.
- Odprowadzanie do ścieków kondensatu z kotłów c.o.. Kondensat to kwas, który zabija bakterie.
- Odprowadzanie do ścieków solanki (popłuczyn) z urządzenia do uzdatniania wody. Zawarta w solance sól zabije bakterie.
- Wylewanie do instalacji ściekowej resztek tłuszczu z przygotowywania posiłków.
- Stosowanie byle jakiej jakości bakterii, lub niezgodnie z zaleceniami, a nawet wcale.
- Antybiotyki wydalane przez osoby dłużej używające je również mogą zabić bakterie w oczyszczalni.
- Stosowanie substancji typu Kret - absolutnie niedopuszczalne.